Om Incita

Fonden Incita har siden 1966 hjulpet mennesker med at mestre deres udfordringer, så de kan leve et aktivt og ligeværdigt liv, som del af fællesskabet på arbejdsmarkedet.

I samarbejde med kommuner, virksomheder og civilsamfund leverer Incita velfærdsløsninger, der er bæredygtige både økonomisk og socialt. Vores medarbejdere er fagspecialister indenfor deres felt og motiveres af at gøre en forskel, når fysiske eller psykiske udfordringer står i vejen for en aktiv rolle på arbejdsmarkedet.

Incita er en socialøkonomisk virksomhed, der arbejder for at gøre arbejdsmarkedet mere rummeligt – ved at skabe særlige arbejdspladser hos os selv og gennem partnerskaber med private og offentlige arbejdsgivere i Danmark.

Vision

Vi skaber fremtidens rummelige arbejdsmarked

Mission

Vi er resultatorienterede, når vi støtter mennesker til inklusion og fastholdelse i job eller uddannelse.

Vores kunder, samarbejdspartnere, arbejdspladser og borgere vælger Incita, fordi vores løsninger er visionære, professionelle, effektive og holdbare.

Vores værdigrundlag

Vi skaber resultater ved at alle vores indsatser følger kundens behov og sikrer positiv forandring samt værdi for de mennesker, der er i centrum for indsatsen.

Vi er visionære ved at invitere kunder og borgere med til at gå forrest i udviklingen af beskæftigelsesområdet, hvor vi ser de store sammenhænge og bruger dette til at udvikle vores indsatser.

Vi er professionelle ved at bruge relevant faguddannede medarbejdere til vores opgaver, som vi løser med saglighed og kvalitet.

Vi er effektive ved at holde fokus på målet for opgaven og bruge færrest mulige ressourcer til at opnå de bedste resultater.

Vi skaber holdbare løsninger ved at være realistiske, når vi vurderer, matcher og udfører vores indsatser.

Ledige stillinger

Skarp regnskabsassistent med flair for IT

Incitas administration i København søger en regnskabsassistent, der ud over sin regnskabsmæssige kunnen har interesse og flair for at navigere i flere IT-systemer. Vi udvikler os og går igennem en del forandringer, bl.a. som følge af en fusion, så du skal være frisk på at tingene periodevis går hurtigt og vi har korte deadlines.

Om os

Incita er en erhvervsdrivende fond, etableret i 1966 og er i dag en professionel, landsdækkende velfærdsleverandør. Siden opstarten har Incita hjulpet mennesker med at mestre deres udfordringer, så de kan leve et aktivt og ligeværdigt voksenliv, som del af fællesskabet på arbejdsmarkedet. Incita indsatser går fra at støtte sygemeldte og ledige borgere til at komme i job eller uddannelse, typisk via rammeaftaler med danske kommuner; driften af Kilden, et arbejdsfællesskab for mennesker med hjerneskade, tre Særlig Tilrettelagt Uddannelsestilbud (STU), en pakkeri- og montagevirksomhed i Silkeborg samt to caféer i Københavnsområdet. En væsentlig del af Incita er Center for Autisme, der yder særlig støtte og rådgivning til mennesker med udfordringer indenfor autisme. En af STU-skoler er placeret i Center for Autisme i Herlev. Incitas medarbejdere er ildsjæle, der brænder for at gøre en forskel for nogen af de svageste i samfundet og det bærer stemningen i huset præg af.

Regnskabsteamet består af en Controller, to regnskabsmedarbejdere, en lønmedarbejder og en økonomichef.

Om dig

  • Du har en relevant uddannelse indenfor regnskab og administration.
  • Er vant til at bruge MS Dynamics Nav online – vi bruger p.t. 2017.
  • Du er solid bruger af Office pakken (primært Word og Excel).
  • Har interesse for at sætte dig ind i IT. Vi anvender et journaliseringssystem Peopletrust, som du vil blive oplært i.
  • Du arbejder selvstændigt, men trives med at arbejde i teams, da du vil få et tæt samarbejde både med resten af regnskabsteamet og medarbejdere i de forskellige afdelinger.
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag.
  • Du er service-minded, samarbejdsvillig og struktureret.
  • Du trives med faste rutineopgaver såvel som med diverse ad hoc-opgaver.
  • Du har lyst til at gøre en positiv forskel for mennesker.

Dine opgaver

  • Daglig bogføring med fokus på kreditor og finans.
  • Registrering af modtagne fakturaer, bogføring og betaling af kreditorer.
  • Kasse- og bankafstemninger inkl. kontantoptælling (håber at fase sidstnævnte ud).
  • Kontrol, kontering og bogføring af rejseafregninger.
  • Projektstyring og implementering, når dette er relevant.
  • Klargøring og udsendelse af interne statistikker og rapporter.
  • Opgaver ifm. måneds- og årsafslutning.
  • Diverse administrative ad hoc-opgaver

Vi tilbyder

  • En social og fagligt velfungerende arbejdsplads
  • En alsidig arbejdsdag med mange og varierede opgaver.
  • Løn efter overenskomst
  • Firmabetalt pensionsordning
  • Kantineordning m.v.
  • Fleksible forhold og tillid under ansvar
  • Flekstid

Det praktiske

  • Du refererer til Incitas økonomi- og administrationschef
  • Du vil skulle arbejde fra Incita hovedkontor på Ellebjergvej 52, 2450 København SV lige ved Ny Ellebjerg Station
  • Udpræget mulighed for at arbejde hjemmefra
  • Tiltrædelse snarest muligt.
  • Løn og ansættelsesvilkår i henhold til Incitas overenskomst.
  • Send ansøgning og CV online til soegob@incita.dk snarest, men senest den 26. juli 2022 mærket ”regnskabsassistent” i emnefeltet. Vi behandler ansøgningerne løbende.

For spørgsmål er du velkommen til at kontakte økonomi- og administrationschef Poul Michael Fanøe på 40115544 eller pmf@incita.dk

Vi ser frem til at høre fra dig!

Incita arbejder for en vision om et rummeligt arbejdsmarked og tager mangfoldighed meget seriøst. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.

Idræts eller fys-studerende til København SV 

Læser du idræt, ergo- eller fysioterapeut eller noget, der minder om? Så tilbyder vi et godt studiejob i København SV. 

Incita har over 100 medarbejdere i København, Herlev, Aarhus og Silkeborg. Vi er en flok ildsjæle, som er optaget af at støtte udsatte mennesker i gang med job og uddannelse, og der er gang i den – både i træningslokaler, undervisningslokaler, og ude hos virksomheder og samarbejdspartnere, hvor ledige finder fodfæste og kommer i gang på en arbejdsplads. Det er ikke altid let, men vi laver gode indsatser, og vi får energi af at se mennesker gøre fremskridt.

Aktuelt søger vi en studerende til lønnet ansættelse. Måske læser du idræt eller fysioterapeut eller ergoterapeut eller noget andet, eller har en anden særlig baggrund, der gør, at du er den rette.

Opgaver
Styre hold og individuel træning for mennesker, som står langt fra arbejdsmarkedet. Holdet deltager i forskellige indsatser hos Incita for at komme i gang med job igen. Der er mange, som har brug for træning og bevægelse, både for at få mere energi og selvtillid, men også for at komme i gang og at komme til at fungere bedre med deres krop.

  • Styre mindre hold og individuel træning
  • Træning, som styrker kondition, muskelstyrke, udholdenhed og balance.
  • Lave træningsplaner til selvtræning
  • Eventuelt yogahold

Incitas tilbud til dig omfatter

  • En fagligt og socialt velfungerende arbejdsplads
  • Dygtige kolleger
  • Personaleforening med mange spændende arrangementer
  • Det ugentlige timetal aftaler vi nærmere – fortæl gerne i ansøgningen, hvad der passer for dig.

Nysgerrig?
Ring eller skriv til områdechef Jette Topp på 27804245 eller jto@incita.dk

Lyder dette som et job for dig?
Så send et par ord til soegjob@incita.dk mærket ”studerende til København SV”.

Vi indkalder løbende til samtaler, så skriv hellere i dag end i morgen. Der er mulighed for hurtig tiltrædelse.

 

Caféassistent (deltid) til Københavns hyggeligste socialøkonomiske caféer

Vi har vokseværk, og søger derfor caféassistenter til at tilslutte sig vores fantastiske team i vores to cafeer – Valby; Østerbro. Jobbet er perfekt til dig, som søger et hyggeligt og meningsfuldt studiejob, og som elsker at tage ansvar!  

I caféerne laver vi lækker kaffe, serverer kolde fadøl, laver mødeforplejning til kultur- og idrætshusets mødelokaler, smører sandwiches, afholder aktiviteter og events, kører større selskaber – og meget mere. Dertil har vi hver dag borgere i afklarings- og ressourceforløb, som også er med til at sætte kulør på hverdagen.  

Vi ønsker os en kollega, som: 

  • Er god til at charme og hygge om vores gæster - alt i alt; alt yde en fantastisk service  
  • emmer af energi, positivitet og engagement 
  • Kan holde hovedet koldt og smile stort selv når det går hurtigt  
  • Kan tage ansvar for caféen og vores gæster på sine vagter 
  • Er fleksibel og god til at hjælpe sine kollegaer 
  • Er dygtig til at formidle de gode historier, som vi både sælger og skaber 
  • og har du lyst til at hygge lidt med resten af teamet fra tid til anden, så er det bare skønt!  

Dine vagter kan både ligge i dagtimerne, eftermiddage og aftenener samt i weekenden – helst en blanding. Vi ser gerne, at du kan arbejde minimum 8 timer/ugen, men er du en af dem der elsker fleksibiliteten i at springe til og fra når tiden tillader det, så send os en ansøgning alligevel – en vikarstilling kan også komme på tale. 

Opstart: Løbende.
Arbejdssted: Valgårdsvej 4-8, 2500 Valby &/eller Århusgade 103
Løn: 144 kr./timen + tillæg på mærkværdige tidspunkter.

Ansøgning og CV sendes til soegjob@incita.dk med “Caféassistent” i emnefeltet.

Har du spørgsmål til stillingen, så send en e-mail til Karen Røigaard på krd@incita.dk 

Dishwasher / opvasker

Dishwasher for a growing socioeconomic kitchen  / opvasker til socialøkonomisk køkken i vækst  

Our kitchen is growing and we’re looking for a team member to join our team of chefs, kitchen assistants and service assistants. You’ll be working in a busy environment, where the primary focus is to supply our customers with a high-quality catering. We both serve outbound catering, catering within the building, and our own cozy café.   

You’ll be a part of an amazing team who everyday works hard to make a difference in society by offering training within the kitchen industry to people with various difficulties. That means that your day will be full of different people and great spirit. We very focused on creating a good work environment, a positive spirit in the kitchen, and a social community that we hope you’ll want to be a part of.   

Location: The position is located in Århusgade 103, 2100 København Ø.   

Working hours: 8-14 Monday to Friday – with option of more hours during the weekends.   

Salary: DKK144/hour + pension  

Start of employment: As soon as possible  

Do you want to apply? Send an application to soegjob@incita.dk labelled “Dishwasher”
For questions about the position contact Karen on krd@incita.dk 

 

Opvasker til socialøkonomisk køkken i vækst

Vores køkken vokser og vi er nu på udkig efter en holdspiller til at indgå i vores team af kokke, køkkenassistenter og cafeassistenter. Du kommer til at arbejde i et travlt miljø, hvor det primære fokus er at sende en høj kvalitet ud ad døren til vores mangeartede kunder. Køkkenet servicerer både frokostordninger ud af huset, forplejninger i huset samt vores egen lille hyggelige café.

Du bliver en del af et fantastisk team, som hver dag arbejder for at gøre en social forskel for samfundet ved at tage borgere i afklarings- og ressourceforløb i køkkenet. Det betyder at din dag vil være proppet med forskellige mennesker og højt humør. Vi har stort fokus på et godt arbejdsmiljø, en god stemning i køkkenet, og det sociale fællesskab som vi håber du har lyst til at deltage i.    

Arbejdssted: Århusgade 103, 2100 København Ø 

Arbejdstid: Kl. 8-14 mandag til fredag – med mulighed for flere timer i løbet af weekenden.  

Løn: 144/timen + pension 

Opstart: Snarest muligt 

Vil du ansøge? Send en mail til soegjob@incita.dk og skriv “opvasker” i emnefeltet.  

Kontakt Karen på krd@incita.dk for spørgsmål omkring stillingen. 

Caféansvarlig til socialøkonomisk café med lokal forankring 

Vi søger en caféansvarlig til vores café i Valby. Og gerne en med ben i næsen, masser af energi og mennesketække. Du kommer til at tage aktiv del i at vækste vores forskellige forretningsområder, og forankre caféen i lokalmiljøet. 

I caféen laver vi lækker kaffe, serverer kolde fadøl, laver mødeforplejning til kulturhusets mødelokaler, smører sandwiches, afholder aktiviteter og events, kører større selskaber – og meget mere. Dertil har vi hver dag tilknyttede borgere i afklarings- og ressourceforløb, som også er med til at sætte kulør på hverdagen.  

Din uddannelsesbaggrund er ikke så vigtig, men til gengæld ønsker vi at du har en habil erfaring fra gulvet i fødevare- og servicebranchen. Dertil skal du være brandgod til at:  

  • Have mange bolde i luften. Både på gulvet og i det administrative 
  • Give god service til vores kunder og samarbejdspartnere 
  • At planlægge og eksekvere mindre events og aktiviteter 
  • At lære fra dig. Også til personale med skånebehov  
  • At planlægge og styre vagtplaner 
  • At tage ejerskab på dagligdagen og faciliteterne 
  • Formidle de gode historier, som vi både sælger og skaber 
  • - og er du en haj til det der med varebestilling, fakturering og sociale medier, så gør det bestemt ikke noget! 😊 

I samarbejde med caféens køkkenchef og din områdechef, kommer du til at omfavne en varieret ramme af arbejdsopgaver, som alle vil kredse om det praktiske og menneskelige.  

Din arbejdstid er på 37 timer +/- det løse, som er fordelt over hele vores åbningstid. Derfor er det (som regel) nødvendigt, at du er på arbejde hver anden weekend.  

Til gengæld for din dyrebare tid, bliver du en del af et fantastisk team med mange ildsjæle, og du får rigeligt med muligheder for at være medskaber af vores forretning, vores koncept, og din egen hverdag.  

Opstart: Når vi har fundet det helt rigtige match.
Arbejdssted: Valgårdsvej 4-8, Valby 

Løn efter kvalifikationer.

Ansøgning og CV sendes til soegjob@incita.dk med “Caféansvarlig” i emnefeltet. Har du spørgsmål til stillingen, så send en mail til Karen på krd@incita.dk 

 

Center for Autisme søger autismefaglig pædagogisk rådgiver

Center for Autisme, som er en del af Incita, udvider med pædagogiske rådgivere i afdelingen for rådgivning, udredning og kurser.

Vores målgruppe er børn, unge og voksne med autisme, hvoraf mange også har andre tilstødende neuroudviklingsforstyrrelser og/eller psykiske udfordringer. Vi har en målsætning om at gøre en forskel for personer med autisme, deres pårørende og fagpersoner indenfor autismeområdet, lige som vi har et mål om hele tiden at udvikle vores faglighed.

I februar 2022 fusionerede fonden Center for Autisme (CfA) med Incita. Det betyder, at Center for Autisme nu er en del af Incita, som dermed har fået en specialisering indenfor autisme og skabt et nyt kraftcenter på det specialiserede social- og beskæftigelsesområde. CfA har siden 1994 givet faglig kvalificeret vejledning og viden til mennesker med autisme samt deres familier og fagfolk omkring dem.

https://www.centerforautisme.dk/om-os/ledige-stillinger/autismefaglig-paedagogisk-raadgiver/

Psykologer med erfaring indenfor autismeområdet

Center for Autisme, som er en del af Incita, udvider med psykologer i afdelingen for rådgivning, udredning og kurser (RUK). Vores målgruppe er børn, unge og voksne med autisme, hvoraf mange også har andre tilstødende neuroudviklingsforstyrrelser og/eller psykiske udfordringer.

Vi har en målsætning om at gøre en forskel for personer med autisme, deres pårørende og fagpersoner indenfor autismeområdet, ligesom vi har et mål om hele tiden at udvikle vores faglighed.

I februar 2022 fusionerede fonden Center for Autisme (CfA) med Incita. Det betyder, at CfA nu er en del af Incita, som dermed har skabt et nyt kraftcenter på det specialiserede social- og beskæftigelsesområde. CfA har siden 1994 givet faglig kvalificeret vejledning og viden til mennesker med autisme samt deres familier og fagfolk omkring dem.

https://www.centerforautisme.dk/om-os/ledige-stillinger/psykologer-med-erfaring-indenfor-autismeomraadet/

Handlekraftig virksomhedskonsulent

Incita søger virksomhedskonsulent, der kan skabe resultater sammen med borgerne.

Incita har knap 200 medarbejdere i hovedstadsområdet, Aarhus og Silkeborg. Vi er en flok ildsjæle, som støtter mennesker i gang med job og uddannelse, og der er gang i den – i undervisningslokaler, træningsrum og ude på arbejdspladserne. Det er ikke altid let, men vi laver gode resultater og får energi af at se mennesker gøre fremskridt.

Aktuelt søger vi skarpe virksomhedskonsulenter til Incitas Udviklingsteam, der støtter sygedagpengemodtagere og unge ledige i deres vej i job og uddannelse. Du er ligetil, positivt indstillet, humoristisk og du holder af at arbejde sammen med andre. Du ved, der er muligheder for alle på trods af forskellige udfordringer.

Vi tilbyder

*Meningsfulde opgaver hvor du gør en reel forskel
*Et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor vi leverer på højt niveau, samtidig med at vi har det godt
*En fagligt velfungerende arbejdsplads, hvor vi har fokus på at forbedre praksis og resultater i tværfagligt samarbejde
*Sparring og refleksion i teamet og på tværs af afdelinger i hele landet
*Gode udviklingsmuligheder både i forhold til din faglighed, din karrierer og din geografi
*Personaleforening med gode arrangementer
*Flekstid
*Røgfri arbejdstid
*Overenskomstansættelse eller konsulentansættelse, hvis du foretrækker det
*Frokostordning

Dine kerneopgaver

*Ansvarlig for forløb med unge ledige eller sygemeldte mennesker, hvor du støtter dem i progression og tilknytning til job og uddannelse
*Undervise og facilitere hold om jobsøgning, virksomhedskontakt, CV-skrivning, arbejdsmarkedet mm.
*Bidrage til faglig sparring og sagssparring i teamet
*Have kontakt til arbejdspladser for at følge op på borgernes forløb
*Bruge systemiske og løsningsfokuserede metoder i arbejdet med borgerne
*Dokumentere dit arbejde og udarbejde rapporter til jobcentrene
*Deltage og bidrage til udviklingen af Incitas faglige koncepter og standarder.

Du må gerne møde flere af nedenstående forventninger

*Erfaring i at samarbejde med unge ledige/sygemeldte med helbredsmæssige udfordringer
*Underviser, vejleder og rådgiver grupper og enkeltpersoner.
*Underviser om jobsøgning, arbejdsmarkedet, CV-skrivning mv.
*Matcher unge ledige og sygemeldte i forhold til jobåbninger
*Har gode formuleringsevner i skrift og tale
*Har godt humør og er en kollega, der bidrager med energi og lyst til at skabe en fantastisk arbejdsplads

Spørgsmål?

Kontakt områdechef Jette Topp på telefon 27804245 eller jto@incita.dk

Det praktiske

*Tiltrædelse hurtigst muligt.
*Jobbet er på 37 timer ugentligt, men færre timer kan evt. aftales
*Arbejdssted: Incita Hovedstaden
*Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst eller som konsulent, hvis du foretrækker det
*Ansøgningsfristen er den 23. maj kl 12.00. Vi ser løbende på ansøgningerne, så send gerne i dag.
*Send din ansøgning per e-mail til soegjob@incita.dk. Mærket “virksomhedskonsulent udviklingsteamet”

Fonden Incita har siden 1966 hjulpet mennesker med at mestre deres udfordringer, så de kan leve et aktivt og ligeværdigt liv, som del af fællesskabet på arbejdsmarkedet. Vi arbejder for at udvikle det rummelige arbejdsmarked og opfordrer alle – uanset køn, alder og etnisk oprindelse – til at søge jobbet.
I samarbejde med kommuner, virksomheder og aktører i civilsamfundet leverer Incita velfærdsløsninger, der er økonomisk og socialt bæredygtige. Vores medarbejdere er fagspecialister og motiveres af at gøre en forskel, når psykiske eller fysiske udfordringer står i vejen for et aktivt liv på arbejdsmarkedet. Incita er en socialøkonomisk virksomhed, der arbejder for at gøre arbejdsmarkedet mere rummeligt - ved at skabe særlige arbejdspladser hos os selv og gennem partnerskaber med private og offentlige arbejdsgivere i Danmark.
Se mere på www.incita.dk

Incita søger fagligt dygtig kok

Sætter du en ære i at lave tingene fra bunden af, og kan du trives i en hverdag med mange forskellige opgaver?

I Incita har vi to køkkener; Café Incita i Valby Kulturhus og Madhuset Incita i Østerbrohuset. I Café Incita laver vi primært selskaber og mødeforplejning, hvorimod Madhuset Incita laver frokostordning ud af huset og store selskaber. Begge køkkener har travlt, og derfor skal vi nu bruge endnu en kok til at gå på tværs af de to.

Vi forestiller os, at du er en fagligt kompetent og skøn person. Du vil gerne arbejde i en virksomhed, hvor opgaverne er meningsfulde, og du trives i en alsidig hverdag med mange forskellige opgaver og en stor kontaktflade. Opgaverne spænder bredt, så du vil både skulle kokkerere til frokostordninger, møder, konferencer, selskaber og fester.

Du kan lave fremragende mad og håndtere store selskaber. Endvidere har du overblik og er i stand til at drive dagligheden i de daglige lederes fravær. Køkkenerne har åbent alle hverdage og i weekender, også i aftentimerne, så det er et krav, at du trives med varierende arbejdstider.

Hvis du bliver vores nye kollega, bliver du del af en spændende virksomhed. Incita er en socialøkonomisk virksomhed, som arbejder for det rummelige arbejdsmarked, hvilket bl.a. betyder, at vi har mennesker fra kanten af arbejdsmarkedet i praktik og småjob i vores køkkener. Disse mennesker skal guides og hjælpes med opgaver.

Spørgsmål og yderligere info

Kontakt Karen på telefon: 41895343

Sådan søger du

  • Send et par ord om dig selv og et CV til soegjob@incita.dk
  • Mærk din ansøgning "Kok til Madhuset Incita"
  • Vi holder samtaler løbende og ansætter når vi finder den rigtige, så kom gerne til tasterne.

Incita arbejder for at udvikle det rummelige arbejdsmarked og opfordrer alle uanset køn, alder, etnisk oprindelse osv. til at søge stillingen.

Deltids cafémedarbejder med flair for service

Er du en serviceminded teamplayer med stort T og god til at have mange bolde i luften? Så er du måske vores nye kollega. Vi søger en caféassistent til en deltidsstilling i vores socialøkonomiske café i Valby Kulturhus, som skal indgå i vores fantastiske team.

Dine vagter vil både foregå bag baren i caféens dagligdag, og som blæksprutte når vi har selskaber – og dem har vi mange af. Arbejdstiden vil primært være eftermiddage, aftener og weekender, men det er bestemt et plus hvis din hverdag er så fleksibel, at du også kan hjælpe til på hverdage i dagtimerne fra tid til anden.

For os betyder det ikke noget hvad du har af erfaringer i bagagen – vi skal nok lære dig alt hvad du skal kunne. Til gengæld er det vigtigt at du er fyldt 18 år, og er god til at arbejde selvstændigt.

Dertil ser vi gerne at:
- Du elsker det der med kunder og service
- Du er mødestabil
- Du er fleksibel
- Du er en kæmpe ja-hat og sublim teamplayer 🙌

Og til gengæld for det, kan vi tilbyde:
- Verdens bedste kollegaer
- Variererede arbejdsopgaver
- Fleksible arbejdstider der tilgodeser studie, hobbyer og andet arbejde
- Gode muligheder for at sætte dit eget præg på caféen
- En meningsfuld arbejdsplads, der gør en forskel

Tiltrædelse: Snarest muligt

Timeantal: Mellem 0 og 15 om ugen alt efter dit ønske og vores behov.

Ved spørgsmål til stillingen: Skriv til Karen på krd@incita.dk

Ansøg ved at sende en ansøgning til soegjob@incita.dk med ”Cafeassistent” i emnefeltet.

Café assistent til Madhuset Incita

Vi søger en café assistent til at hygge om caféen og dens gæster. Du vil skulle lave og servere kaffe, øl, vand og mindre retter, og sørge for at caféen er pæn og ryddelig. Dertil er det vigtigste naturligvis, at du kan lide at have med mennesker at gøre, og at yde en god service. Du kommer til at arbejde meget alene, så det er derfor vigtigt at du kan lide at arbejde selvstændigt, samt at du trives godt alene.

Madhuset Incita er en del af den socialøkonomiske virksomhed Incita, hvis historie går tilbage til 1966. Incita driver virksomhed for at skabe det rummelige arbejdsmarked, og har aktiviteter fordelt på adresser over hele Danmark. I Østerbro har vi et frokostkøkken med en tilhørende café, som både byder velkommen til strøgkunder, og afholder selskaber. Derudover har vi ofte arbejdsløse borgere i praktik- og afklaringsforløb.

I Østerbro er vi et lille team på fire ordinært ansatte, og får derudover hjælp fra en håndfuld småjobbere og praktikanter.
Læs mere om caféen her: https://cafeincita.dk/forside/

Arbejdsopgaver:

  • Brygning og servering af kaffe.
  • Servering af mindre retter.
  • Kundeekspedition.
  • Mødeforplejning.
  • Lettere rengøring.
  • Lettere madlavningsarbejde såsom at smøre sandwiches, og afbage croissanter.

Kvalifikationer:

  • Servicemindet og smilende
  • Erfaring med ekspedition er et plus, men ikke et must.
  • Ordenssans

Rammer og arbejdsforhold:
Jobbet vil primært være stående, men kræver ingen tunge løft eller større belastning. Caféen er ikke travl, så arbejdet foregår generelt i et roligt tempo. Arbejdstiden vil være mellem 10 og 25 timer – alt efter hvor mange ugentlige vagter du kan tage. Vagterne starter kl. 15 og slutter kl. 20, hvorfor det er vigtigt at du kan arbejde eftermiddage/tidlig aften, og kan holde til 5 timer ad gangen.

Arbejdstid: 10-25 timer om ugen (alt efter formåen)
Ansøgningsfrist: Løbende
Ansættelsesdato: Hurtigst muligt
Send din ansøgning til soegjob@incita.dk og skriv café assistent i emnelinjen.
Adresse: Århusgade 103, 2100 København Ø.
Ring til Karen Røigaard på 4189 5343, hvis du vil vide mere om jobbet.

Billeder og logoer

Her kan du downloade Incitas logo i vektoriserede filer. 

Logo, farve (eps)
Incita i farver med grå skrift og hvid baggrund

Logo, farve, negativ (eps)
Incita i farver med hvid skrift på grå baggrund

Logo, graa (eps)
Incita logo i sort-hvide gråtoner 

Logo, pan coated (eps)
Incita i farver med grå skrift og hvid baggrund

Logo, pan uncoated (eps)
Incita i farver med grå skrift og hvid baggrund

Bestyrelsen og god fondsledelse

* Henrik Stilling

Udpeget af LO Hovedstaden/Dansk Metal, indtrådt 1/1 – 2019. Født 1966. Formand for Metal Hovedstaden.  

*Jamal Tabari

Valgt som medarbejderrepræsentant til bestyrelsen, 1/9 – 2018 – 31/8 – 2022. Født 1961. Virksomhedskonsulent i Incita. 

* Henrik Græsdal

Valgt som eksternt medlem, indtrådt oktober 2016. Indtrådt marts 2021. Født 1967. Advokat, associeret partner, Elmann Advokatpartnerselskab

* Jens Hornemann

Valgt som eksternt medlem, indtrådt april 2016. Forperson siden marts 2021. Født 1961. Direktør, partner i Silverbullet A/S

* Poul Brorson

Udpeget af Danske Handicaporganisationer, indtrådt 1/4 – 2018. Født 1970. Konsulent i Dansk Blindesamfund.

Incita siden 1966

Persondata og brug af cookies

Vi prioriterer beskyttelse af de oplysninger, du som borger, ansat, jobansøger eller samarbejdspartner har valgt at dele med os.

Hos Incita har vi en klar ambition om at minimere behandlingen af personoplysninger samt at skabe en høj grad af transparens i forhold til hvilke oplysninger, der behandles. Du kan derfor være sikker på, at vi indhenter, håndterer og opbevarer dine personlige informationer med størst mulig sikkerhed og efter lovgivningens anvisninger.

Vores detaljerede persondatapolitik er til enhver tid tilgængelig fra vores website (www.incita.dk) og har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på telefon (45) 3524 8888 eller via mail til pmf@incita.dk

Privatlivspolitik: cookies og personoplysninger

Incita indsamler og bruger personoplysninger, når du besøger vores hjemmesider, anvender vores funktioner på hjemmesiden samt når du deltager i et forløb hos os, i et af vores arrangementer, indgår i samarbejde med os eller i øvrigt er i kontakt med os.

Hvilke oplysninger indsamler vi fra dig?

Når du bruger Incitas hjemmesider og services indsamler vi cookies. En cookie er et lille stykke kode, som gør, at vores hjemmesider kan genkende din computer. Her indsamler vi oplysninger om din IP-adresse, hvilke undersider på vores hjemmesider du besøger og hvilken browser du anvender.

Når du tilmelder dig arrangementer, tilmelder borgere til et forløb hos os eller kontakter os via link på hjemmesiden, indsamler vi relevante og nødvendige personoplysninger om dig for at kunne reagere på din henvendelse og tilbyde disse ydelser. Det vil altid fremgå af formularerne, hvilke oplysninger der er valgfri, og hvilke der er obligatoriske. Obligatoriske oplysninger er markeret med stjerne (*).

Når du samarbejder med os, fx i fælles udviklingsprojekter, via aftalte konsulentopgaver eller som leverandør eller underleverandør, indsamler vi også personoplysninger om dig. Det kan være personoplysninger som navn, adresse, telefonnummer og e-mail for at vi kan være i kontakt med dig. I forbindelse med vores arbejde på beskæftigelsesområdet kan vi med specifikt samtykke også indsamle og behandle personfølsomme oplysninger om de borgere vi samarbejder om og med som fx helbredsforhold, funktionsnedsættelse, ledighedsanciennitet eller biometriske data.

Hvis du i din kontakt med os via vores hjemmesider eller i et samarbejde afgiver personoplysninger om andre end dig selv, opfordrer vi dig til først at indhente samtykke fra disse personer.

Hvorfor indsamler vi dine personoplysninger?

Vi indsamler og bruger personoplysninger til følgende formål:

Surveys

Hvis du deltager i en spørgeskemaundersøgelse fra Incita, indsamler og behandler vi personoplysninger om dig og evt. tredjepart. Afhængigt af formålet med spørgeskemaundersøgelsen, kan vi indhente oplysninger af personfølsom karakter, herunder fx helbredsforhold, funktionsnedsættelse, ledighedsanciennitet eller biometriske data. Vi gør altid opmærksom på undersøgelsens formål og du vil blive bedt om samtykke forud for din deltagelse. Hvis du afgiver oplysninger om andre end dig selv, opfordrer vi dig til at indhente samtykke. Nogle gange kan vi anvende tredjeparts-løsninger som fx Analyzer eller en specifik forskningsinstitution og de vil her kun få overdraget dine personoplysninger som databehandler for os.

Jobansøgninger

Hvis du sender jobansøgninger til os, herunder ansøgning, CV, anbefalinger, eksamensbevis mv. giver du dit samtykke til, at vi behandler vi dem med henblik på en evt. ansættelse. Ansøgninger i forbindelse med et stillingsopslag gemmes op til seks måneder efter stillingen er besat. Det samme gør sig gældende for uopfordrede ansøgninger gemmes i op til seks måneder.

Samarbejde

Hvis du er i et samarbejde med os, fx i forbindelse med løsning af en konkret en opgave eller et udviklingsprojekt, indsamler vi personoplysninger for at kunne gennemføre samarbejdet. Vi indsamler og behandler derfor kontaktoplysninger som fx navn, adresse, e-mail og telefonnummer. I forbindelse med vores arbejde på beskæftigelsesområdet kan vi også indsamle og behandle personfølsomme oplysninger som fx helbredsforhold, funktionsnedsættelse, ledighedsanciennitet eller biometriske data om borgere.

Foto og videooptagelser

Vi tager foto og video for at kunne fortælle om vores arbejde, opgaver og projekter. Hvis du opholder dig på Incita’s adresse eller deltager i et Incita-arrangement, kan det derfor hænde at du er med på foto eller video. Vi vil altid bede om dit samtykke, før vi offentliggør billeder eller video, der specifikt afbilleder dig. Vi forbeholder os retten til publicere foto eller videooptagelser, der dokumenterer grupper. Nogle gange benytter vi professionelle fotografer som en del af en opgave eller et projekt. Her får vi produceret billeder eller videoer til brug i fx udgivelser, virale videoer eller digitale produkter, og vi vil her altid indhente skriftligt samtykke før materialet bliver offentliggjort.

Cookies og trafikdata

Når du bruger Incita’s hjemmeside eller services, indsamler vi cookies for at kunne forbedre disse og føre statistik. Det er en forudsætning for at bruge vores hjemmeside og services, at der oprettes cookies. Når du besøger vores hjemmeside eller services, bliver du derfor bedt om dit samtykke.

Hvor behandler vi dine personoplysninger?

Vi behandler dine personoplysninger på vores filservere i Danmark, som er hostet hos tredjeparts hostingfirma i Danmark.

Herudover behandler vi persondata på vores krypterede computere og på vores krypterede mobile enheder, der er forsynet med adgangskontrol.

Hvor længe opbevarer vi dine personoplysninger?

Vi behandler kun dine personoplysninger så længe det er nødvendigt i forhold til at opfylde de formål, som er beskrevet ovenfor. Derefter vil vi slette eller i nogle tilfælde anonymisere dine personoplysninger. Vi kontrollerer regelmæssigt, om vi har personoplysninger, der skal slettes. Den periode, hvor vi gemmer dine personoplysninger, vil dog variere, fordi vi indsamler og opbevarer persondata til forskellige formål.

Surveys

Surveys er spørgeskemaundersøgelser, som vi foretager som en del af en opgave eller et projekt.
Slettes: 2 år efter opgavens eller projektets afslutning.

Jobansøgninger

Opfordrede og uopfordrede ansøgninger sendt til os.
Slettes: Ansøgninger på baggrund af opslag opbevares i op til 6 måneder efter stillingen er besat.
Uopfordrede ansøgninger opbevares i op til 6 måneder.

Samarbejde med Incita

Persondata indsamlet og behandlet i forbindelse med et samarbejde med Incita, herunder e-mails.
Slettes: 2 år efter opgavens eller projektets afslutning.

Foto og videoptagelser
Foto og videooptagelser fra arrangementer, opgaver og projekter.
Slettes: Efter aftale i det givne samtykke.

Trafikdata

Trafikdata er oplysninger om, hvordan du navigerer på vores hjemmesider. De indsamles fra cookies. Cookies oprettet på dine egne enheder skal du selv slette.
Slettes: Efter 5 år.

Hvordan beskytter vi dine personoplysninger?
Det er vigtigt for os at beskytte dine personoplysninger. Vi har derfor implementeret tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at vi passer tilstrækkeligt på dine data. Alle personoplysninger findes på enten servere, computere eller mobile enheder med begrænset adgang, og alle servere, computere, mobile enheder og hjemmesider opdateres løbende for at forhindre evt. sikkerhedshuller. Alle computere og mobile enheder er krypterede og kræver adgangskoder for blive benyttet. Incita foretager desuden løbende opdatering og kontrol af virksomhedens firewall.

Vi kan dog ikke garantere, at vores sikkerhedsforanstaltninger forhindrer ethvert uautoriseret forsøg på at få adgang til, bruge eller offentliggøre personoplysninger. Hvis vi bliver opmærksomme på, at der er sket brud på sikkerheden og din persondata kan være kompromitteret, vil vi kontakte dig og datatilsynet hurtigst muligt.

Hvordan får du adgang til de oplysninger, vi har om dig?

Hvis vi behandler personoplysninger om dig, så har du ret til at få indsigt i disse.

Du har også ret til at få berigtiget dine personoplysninger eller få begrænset behandlingen af dine personoplysninger. Du kan også gøre indsigelse mod indsamling eller videre behandling af dine personoplysninger.

Hvis du beder om det, vil vi slette de personoplysninger, vi har indsamlet om dig, med mindre vi er forpligtet til at fortsætte databehandlingen i henhold til gældende lovgivning.

Du har også ret til at klage til en tilsynsmyndighed, hvis du er uenig i den måde, vi behandler dine personoplysninger på.

Hvis vores behandling af dine personoplysninger er baseret på dit samtykke, kan du altid trække dit samtykke tilbage.

Trækker du dit samtykke tilbage, vil vi stoppe behandlingen af dine personoplysninger med mindre vi er forpligtede til at fortsætte behandlingen eller opbevaringen af dine personoplysninger i henhold til gældende lovgivning.

Du trækker dit samtykke tilbage ved at kontakte os via kontaktoplysningerne nedenfor, og vi vil behandle og svare på din anmodning så hurtigt som muligt inden for 30 dage.

Ændringer i persondatapolitikken

Vores persondatapolitik for cookies og personoplysninger kan ændre sig. Vi vil slå eventuelle ændringer af privatlivspolitikken op her på hjemmesiden, og hvis ændringerne er betydelige, vil vi give dig en meddelelse via e-mail, hvis vi har dine kontaktoplysninger.

Hvis vi ændrer denne persondatapolitik på en måde, der vil påvirke, hvordan vi bruger dine personoplysninger, vil vi rådgive dig om de valg, du måtte have, som følge af disse ændringer. Du finder altid seneste version på www.incita.dk

Kontakt os

Hvis du ønsker at få adgang til eller at vi sletter personoplysninger om dig, eller har andre spørgsmål, kan du altid kontakte os her:

Telefon (45) 3524 8888 eller via mail til pmf@incita.dk

Brug af cookies på dette website

Hvad er en cookie

En cookie er et stykke information, som opbevares på din computer. De anvendes typisk til at sikre den tekniske funktion af et website, men kan også anvendes til at opsamle statistiske informationer om brugeres færden.

Hvad er cookie-loven

Cookie-loven skal beskytte brugere mod uretmæssig opsamling af deres brug af websteder. Alle danske netsteder er forpligtet til at informere om, hvilke cookies der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”, som er en del af et EU-direktiv om beskyttelse af privatlivets fred i elektronisk kommunikation.

Vores brug af cookies på dette website

På dette website bruger vi cookies til at opsamle 100% anonym information om brugernes færden. Vi anvender den opsamlede viden til at forbedre vores website, så du som besøgende hurtigst og lettest muligt finder den information, du har brug for hos os. Hvis du logger på eller handler hos os, anvender vi cookies til at sikre tekniske gennemførsel af de nævnte services.

Hvordan vælger jeg cookies fra?

Du kan i alle almindelige browsere vælge at frakoble cookies. Bemærk, at det kan betyde, at websteder ikke længere fungerer korrekt. Læs mere om dine muligheder hos din valgte browserleverandør.

Vejledning i at slette cookies på Microsoft Internet Explorer
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-vista/delete-your-internet-cookies

Vejledning i at slette cookies på Mozilla Firefox browser
http://support.mozilla.com/da/kb/deleting%20cookies

Vejledning i at slette cookies på Google Chrome browser
http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=da&answer=95647

Vejledning i at slette cookies i Safari
http://support.apple.com/kb/PH5049 

Vejledning i at slette cookies på Safari iOS
http://support.apple.com/kb/HT1677

Right Menu Icon