Småjobportal

Småjobportalen hos Incita viser småjobs til mennesker, som gerne vil arbejde, men som ikke kan arbejde fuld tid. Portalen drives af Incita, og det er gratis for virksomheder at annoncere.

Sådan gør du som virksomhed

Send din annoncetekst til smaajob@incita.dk, så publicerer vi annoncen. Vi matcher med kandidater, som gerne vil arbejde, men som ikke kan arbejde fuld tid. Når vi har fundet nogle kandidater, hører du fra os.


Cirkusrevyen og Korsbæk på Bakken søger sæsonmedarbejdere til salg- og informationskontor
Vil du være med på holdet og sælge Danmarks bedste underholdning? Cirkusrevyen A/S søger sæsonmedarbejdere til Cirkusrevyens billetkontor og Korsbæk på Bakkens informations- og salgskontor i forlystelsesparken Dyrehavsbakken.


Annonce Id: R1000394
Deadline: 02-08-2021
Fagområde: Kommunikation og salg
Område:


Arbejdssted:
Korsbæk på Bakkens informations- og salgskontor og Cirkusrevyens billetkontor.


Jobfunktion:

  • Salg af gavekort, menuer, arrangementer mm. til Korsbæk på Bakken pr. telefon, mail og ved personlig betjening af vores gæster
  • Salg af billetter, pakkeløsninger og gavekort mm. til Cirkusrevyen og andre forestillinger i TELTET på Bakken pr. telefon, mail og ved personlig betjening
  • Diverse kontor- og ad hoc-opgaver.


Dine kvalifikationer:

  • Velformuleret såvel i tale som på skrift
  • Serviceminded, mødestabil og fleksibel vedr. arbejdstider
  • Struktureret med organisatorisk sans
  • Teamplayer som kan arbejde selvstændigt og bevare overblikket - også i hektiske situationer
  • Fortrolig med PC, herunder brug af Microsoft Office pakken.
  • Kendskab til salg og bookingsystemer er en stor fordel.


Arbejdstid:
Varierende mellem kl. 11.00 og 21.30 alle ugens dage. Timetal pr. uge mellem 0 og 37, eller efter nærmere aftale. 

Der vil forekomme åbne- og lukkevagter, hvor du er ansvarlig for kasseopgørelse og lukning af salgskontorerne.

Spilleperioder:
Cirkusrevyens spilleperiode er fra 6. maj til og med 28. aug. 2021.

Tiltrædelse:
Hurtigst muligt

Ferie:
Kun efter forudgående aftale før ansættelse - angiv gerne eventuelle ferieønsker i ansøgningen.

Timeløn:
Efter aftale og kvalifikationer.

Forventninger til dig:
Vi forventer, at du er loyal og ansvarsbevidst og har en positiv og imødekommende tilgang til vores mange gæster og dine kolleger. Et smil på læben og en venlig attitude er en fast del af vores arbejdsdag. Til gengæld lover vi job i et hyggeligt, dynamisk og til tider også hektisk miljø, hvor to dage sjældent ligner hinanden. Vi har en uformel omgangstone, hvor det naturlige engagement er en selvfølge.

Hvem er vi?
Vi er en familiedrevet virksomhed, der på Dyrehavsbakken ejer og driver Cirkusrevyen, Korsbæk på Bakken, TELTET på Bakken, tre spil, ni kørende forlystelser samt tre restaurationer. Familien deltager selv i den daglige drift.
Se mere på www.cirkusrevyen.dk - www.korsbæk-bakken.dk - www.teltet-bakken.dk

Åbningsdage
Korsbæk på Bakken, Cirkusrevyen, Teltet på Bakkens åbningstider:
Cirkusrevyen fra 6. maj til og med 28. august.
Nissebanden fra 21. november til og med 19. december hver fredag til søndag.

Send din ansøgning via mail til bookingansvarlig Louise Jensen på louise@cirkusrevyen.dk


Dette småjob stammer fra andre kilder og vises her med link, fordi de kan være interessante. Klik på www.cirkusrevyen.dk, og se hvem du skal kontakte der.

Omdeler i Rødovre
  Omdeler - Omdeling af aviser, magasiner, breve og pakker - Et seriøst job for voksne mennesker.  


Annonce Id: R1000392
Deadline: 30-06-2021
Fagområde: Småjob
Område: Rødovre


 

Arbejder du bedst om natten? fuldtid eller deltid? Bliv omdeler i Rødovre

Omdeler - Omdeling af aviser, magasiner, breve og pakker

- Et seriøst job for voksne mennesker.

Bladkompagniet tilbyder:

  • Et fast og vellønnet hel- eller deltidsjob som omdeler
  • En varieret arbejdsdag, hvor du selv planlægger arbejdet
  • Arbejdstider der kan placeres på forskellige ugedage
  • Arbejdstid mellem kl. 01:30-06:30 ma-fr og lø-sø 01:30-08:00
  • Omdeling af aviser, magasiner breve og pakker
  • Ruter tæt på dig  
  • Vores smartphone - viser dig den optimale rute og dine leveringssteder
  • Få sprogkrav - du skal kunne læse og forstå danske adresser og husnumre
  • Grundig oplæring af erfaren kollega
  • Masser af frisk luft og motion
  • Et godt fællesskab med kollegaerne
  • 3F's overenskomst med DMA i hovedstadsområdet

Vi forventer at:

  • Du udfører dit arbejde professionelt og kvalitetsbevidst
  • Du er mødestabil
  • Du er ansvarlig og samvittighedsfuld
  • Du kan arbejde i alt slags vejr om natten
  • Du er en god kollega

Arbejdet kræver bl.a.

  • At man kan gå på trapper
  • At man har en acceptabel straffeattest
  • At man kan læse en adresse og husnummer
  • Motivation for arbejdet
  • At man har overblik og kan følge en rute og registrere når en forsendelse er afleveret.

Fakta om Bladkompagniet

  • Fakta om Bladkompagniet
  • Bladkompagniet er Danmarks næststørste postselskab
  • Bladkompagniet leverer post 7 dage om ugen - i hele Danmark
  • Bladkompagniets kunder er offentlige myndigheder, virksomheder og organisationer
  • Vi omdeler breve, direct mails, pakker, aviser og magasiner
  • Hver nat distribuerer vi 300.000 forsendelser over hele landet
  • Bladkompagniet har med stolthed eksisteret i næsten 100 år
  • Bladkompagniet arbejder under postloven

Arbejdssted: De primære arbejdssteder vil være på et af vores depoter tæt på hvor du bor

Spørgsmål kontakt 2560 9340 for spørgsmål

Der er 5 ledige stillinger

Vigtige datoer

  • Oprettet: 5. maj 2021
  • Ansøgningsfrist: 30. juni 2021
  • Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

Virksomheden tilbyder

  • Fastansættelse
  • Deltid (12 - 32 timer ugentligt)
  • Arbejdstider: Nat
  • Almindelige vilkår

Kontaktperson

Arbejdsgiver

  • A/S BLADKOMPAGNIET
  • Islevdalvej 205
  • 2610 Rødovre
  • Danmark

Dette småjob stammer fra andre kilder og vises her med link, fordi de kan være interessante. Klik på www.bladkompagniet.dk, og se hvem du skal kontakte der.

Piccoline/piccolo til kontor
HornskovVindberg er et af Danmarks største inkassobureauer, og er en virksomhed i voldsom vækst. Vi er beliggende Vestergade 18E, 1456 København K., kun 2 minutters gang fra Rådhuspladsen.   Der er et godt sammenhold mellem de ansatte hos Hornskovvindberg og der er tit sociale arrangementer, hvor kollegaer kan mødes efter fyraften. Der er derfor rig mulighed for at udvikle sig på personligt og på det faglige plan.  


Annonce Id: R1000390
Deadline: 23-06-2021
Fagområde: Piccoline
Område: København K


Arbejdsopgaver:
 
Let rengøring af diverse køkkener, mødelokaler etc.
Klargøring af mødelokaler
Diverse forefaldende opgaver
Personlige kvalifikationer:
 
Ansvarsbevidst
Fuld af gå på mod
Frisk, åben og imødekommende
Social anlagt og højt humør
Arbejdstiderne
 
Gennemsnitligt 37 timer om ugen.
 
Dine arbejdstimer vil ligge imellem mandag til fredag 07.30 – 17.00.
 
Er det noget for dig?
 
Hvis ovenstående har din interesse, så fremsend dit CV og motiverede ansøgning til kundeservicechef Nathalie Petersen på nl@hornskovvindberg.dk.
 
Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Nathalie Petersen på tlf. 44 22 40 00.
 
Tiltrædelse snarest muligt.
 
Da vi får rigtig mange ansøgninger, har vi desværre ikke mulighed for at besvare alle. Så hører du ikke fra os er stillingen besat til anden side. 
 
Der er 1 ledig stilling

Dette småjob stammer fra andre kilder og vises her med link, fordi de kan være interessante. Klik på www.hornskovvindberg.dk, og se hvem du skal kontakte der.

Servicemedarbejdere til Magasin Security
Servicemedarbejdere til Magasin Security - 8 timer om ugen


Annonce Id: R1000389
Deadline: 31-05-2021
Fagområde: Service
Område: København K


Til en nyoprettet funktion i vores Security Team i Magasin på Kgs. Nytorv søger vi servicemedarbejdere, til vores kontanthåndtering. Vi søger tre kollegaer til hver ca. 8 timer pr. uge. Timerne vil være placeret efter forretningens lukketid og være fordelt på alle ugens dage.

Stabil og struktureret med et godt overblik

Medarbejdere i Magasins sikkerhedsafdeling spiller en væsentlig rolle i den daglige drift af Magasin. Som servicemedarbejder i vores kontanthåndtering skal du være med til at sikre, at vores værdier håndteres effektivt og sikkert, samt gøre vores salgskasser klar til den efterfølgende dag. Arbejdet kræver en koncentreret og struktureret tilgang, hvor et godt overblik skal være med til at sikre en effektiv afvikling af vores kontanthåndtering. Du vil indgå i et team på fire personer, hvor I vil arbejde sammen omkring vores kontanthåndtering. 

I det daglige vil dine arbejdsopgaver være koncentreret omkring følgende:

  • Modtagelse og optælling/tømning af salgskasser, når forretningen er lukket
  • Klargøring af salgskasser til næste dag
  • Løbende driftssikring og vedligehold af kontanthåndteringsautomaterne
  • Daglig afrapportering til Magasins ledelse
  • Diverse ad-hov opgaver inden for service, sikkerhed, teknik og svindbekæmpelse

Dine kompetencer

Vi søger medarbejdere, som trives med aften- og natarbejde i et miljø, hvor grundighed, struktur, fleksibilitet og loyalitet vægtes højt. Du kan lide at arbejde selvstændigt under kendte regler og procedurer, hvor der er høj fokus på sikkerheden.

Vi søger kollegaer med nedenstående kompetencer:

  • Du trives med aftenarbejde og er fleksibel ift. en varierende arbejdsplan i Magasins ”højsæson”, hvor natarbejde kan forekomme, når forretningens åbningstider kræver dette
  • Du er struktureret, har ordenssans og er omhyggelig med dine opgaver
  • Du er stabil, tålmodig og arbejder selvstændigt
  • Du er en holdspiller og trives med at indgå i en mindre arbejdsgruppe
  • Du har en afbalanceret og moden personlighed
  • Du udviser stor fortrolighed og diskretion i arbejdet
  • Du besidder gode IT-kundskaber og har en god teknisk forståelse
  • Du har måske erfaring som service- eller sikkerhedsvagt eller fra detailbranchen
  • Du behersker dansk i skrift og tale og engelsk på brugerniveau
  • Det er et krav, at du har en ren straffeattest og ikke er registreret i RKI

Du skal være indforstået med, at der kan blive foretaget et baggrundstjek forud for en evt. ansættelse.

Som servicemedarbejder i Magasin Security på Kgs. Nytorv, bliver du en del af Magasins Interne Revision og Sikkerhedsafdeling. Afdelingen består af Magasin Security, Central Overvågningen og Intern Revision, der samlet set udgør mere end 50 personer.

Vi glæder os til at få nye kollegaer med på holdet og indkalder løbende til samtaler, så send din ansøgning allerede nu.


Dette småjob stammer fra andre kilder og vises her med link, fordi de kan være interessante. Klik på www.magasin.dk, og se hvem du skal kontakte der.

Virksomhedskonsulent søger skrivehjælper 8 - 11 timer ugentligt
Socialrådgiverstuderende søges som studentermedhjælper hos Incita i København


Annonce Id: R1000388
Deadline: 21-05-2021
Fagområde: Administration (Taste)
Område: København SV


Om jobbet:
Jobbet består i, at hjælpe en af Incitas virksomhedskonsulenter med alt skriftlighed på grund af funktionsnedsatte arme.
 
Incita er en socialøkonomisk virksomhed, som arbejder helhedsorienteret med ledige borgere og kombinerer erfaringer fra socialvidenskab, systemisk tænkning og virksomhedsteori, som tilsammen giver et nuanceret billede af den ledige og sygemeldtes situation.
 
Som virksomhedskonsulent hos Incita beskæftiger jeg mig med en bred målgruppe, herunder bl.a. ressourceforløb, aktivitetsparate, kontanthjælpsmodtagere mv. med henblik på afklaring af arbejdsevne, mentorstøtte osv.
Jeg har brug for hjælp i forbindelse med det skriftlige arbejde, dvs indtastning af notater, statusrapporter, afsluttende rapporter, mailkorrespondancer mv.
 
Om dig:
- Du skal være studerende på socialrådgiveruddannelsen
- Du skal have afsluttet dit praktikforløb og have 1-1,5 år tilbage af uddannelsen
- Du skal besidde gode skriftlige egenskaber
- Du skal være villig til at afsætte 2 faste arbejdsdage om ugen, hvor du vil kunne arbejde fra 09.00 – 13.00. (der er mulighed for at være fleksibel herom)
 
Jeg kan tilbyde et behageligt og fleksibelt samarbejde. Derudover kan jeg bidrage med mange erfaringer indenfor branchen.
 
Løn efter overenskomstaftale.
 
Send ansøgningen til: Jamal Tabari på e-mail: jta@incita.dk eller har du yderligere spørgsmål kan jeg kontaktes på telefon 4083 8130
Ansøgningsfrist: 21 maj 2021
Opstart den 1. juli 2021

Hvis du er interesseret i jobbet, skriv til smaajob@incita.dk eller tal med din kontaktperson hos Incita.

Deltids administrativ medarbejdere til Løn- og HR – tiltrædelse snarest muligt
Incita har valgt at outsource selve lønbehandlingen, men har behov for en administrativ medarbejder til løn og HR til hovedkontoret i København, der kan sikre en korrekt og rettidig håndtering af vores løn- og personaleadministrative område. Stillingen er som udgangspunkt på deltid.


Annonce Id: R1000387
Deadline: 16-05-2021
Fagområde: Økonomi og regnskab
Område: København SV


Incitas primære ydelse er at støtte sygemeldte og ledige borgere til at komme i job eller uddannelse. Dette sker som leverandør til danske kommuner typisk gennem rammeaftaler, men også i mindre omfang enkeltydelser. Som understøttelse til denne ydelse har Incita p.t. tre produktions- og montageafdelinger samt café-drift, hvor borgere kan komme i praktik, småjob eller andre aktiviteter for at hjælpe dem tilbage på arbejdsmarkedet.
Derudover driver Incita, Kilden, et arbejdsfællesskab for mennesker med hjerneskade samt Incitaskolen som er et Særlig Tilrettelagt Uddannelsestilbud. Incitas medarbejdere er ildsjæle, der brænder for at gøre en forskel for nogen af de svageste borgere på arbejdsmarkedet og det bærer stemningen i huset præg af.
 
Om dig
• Du har stærke administrative kompetencer
• Gerne erfaring med Workforce og Lessorløn (tidl. Lessor5) er en fordel
• Gerne kendskab til MS Dynamics Nav 2019
• Du har flair for IT og kunne sætte dig ind i vores IT-systemer
• Du er erfaren bruger af Office pakken (primært Word og Excel)
• Gerne kendskab til, hvordan et lønsystem fungerer og har erfaring med at arbejde med løn og overenskomster
• Du arbejder struktureret og selvstændigt
• Du er fleksibel og trives med en til tider travl hverdag
• Du er service-minded, samarbejdsvillig og struktureret
• Du trives med faste rutineopgaver såvel som med diverse ad hoc-opgaver
• Du har lyst til at gøre en positiv forskel for mennesker
 
Dine opgaver
• Samle og forberede data nødvendig for ekstern lønpartner
• Lønafstemning til finans og e-indkomst.
• Superbruger på vores tidsregistreringssystem Workforce, herunder styring af fleks og fravær.
• Udarbejde ansættelseskontrakter og vedligeholde personalearkiv
• Ansvarlig for at søge refusion – vi søger mange forskellige slags refusion hver måned, da vi har mange forskellige typer medarbejdere ansat
• Diverse ad hoc-opgaver, udtræk af rapporter mv.
• Vi ansætter borgere i forløb hos os selv og du er også med til at servicere dem med bl.a. oplæring i registrering af arbejdstid
 
Vi tilbyder
• En social og fagligt velfungerende arbejdsplads
• En alsidig arbejdsdag med mange og varierede opgaver
• Løn efter overenskomst
• Firmabetalt pensionsordning
• Kantineordning m.v. (når der ikke er Corona!)
• Fleksible forhold og tillid under ansvar
• Flekstid – hvor meget deltid aftaler vi nærmere
 
Det praktiske
• Tiltrædelse snarest muligt!
• Du refererer til Incitas økonomi- og administrationschef
• Du skal arbejde fra Incitas hovedkontor på Ellebjergvej 52, 2450 København SV lige ved siden af Ny Ellebjerg Station
• God mulighed for at arbejde hjemmefra
• Løn og ansættelsesvilkår i henhold til Incitas overenskomst
 
Send ansøgning og CV online til soegjob@incita.dk senest den 16. maj 2021 mærket ”lønmedarbejder” i emnefeltet. Bemærk at vi behandler ansøgningerne løbende.
 
For spørgsmål er du velkommen til at kontakte økonomi- og administrationschef Poul Michael Fanøe på 40115544 eller pmf@incita.dk
Vi ser frem til at høre fra dig!
 
Incita arbejder for en vision om et rummeligt arbejdsmarked og tager mangfoldighed meget seriøst. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.

Hvis du er interesseret i jobbet, skriv til smaajob@incita.dk eller tal med din kontaktperson hos Incita.

Afrdder 10 timer pr. uge
IBIZA BEACH BAR Københavns flotteste bar søger afryddere


Annonce Id: R1000385
Deadline: 16-05-2021
Fagområde: Restaurant, køkken og kantine
Område: København K


 
Er du natteravn, i godt humør, serviceminded og kan arbejde mindst 6 gange pr. måned, cirka 10 timer pr uge og primært torsdage fredage lørdage, så send en ansøgning.
 
Gerne med foto til info@ibizabeachbar.dk
 
Der er 2 ledige stillinger

Hvis du er interesseret i jobbet, skriv til smaajob@incita.dk eller tal med din kontaktperson hos Incita.

rengøringshjælp Valby 18 timer pr. måned
Hej, vi skal bruge hjælp til rengøring af bodegaen.


Annonce Id: R1000384
Deadline: 15-06-2021
Fagområde: Rengøring
Område: Valby


Arbejdstiden er på 1,5 time 6 gange på 14 dage, som ligger mellem kl 6 og 9.
 
Tale og skrive dansk er en betingelse.
 
Timeløn: 135.-
 
Straffeattest skal fremvises.
 
Er du eftelønner eller pensionist kunne det måske være noget for dig.
 
Vh Winnie
 
Der er 1 ledig stilling

Hvis du er interesseret i jobbet, skriv til smaajob@incita.dk eller tal med din kontaktperson hos Incita.

Sales og account manager deltid
Salary Competitive   Workees mission er at matche kvalificerede jobsøgende med det helt rigtige job gennem intelligent brug af teknologi. Vores motto er ”less is more” og vi har gjort rekrutteringsprocessen simpel, problemfri og hurtig. Denne tilgang er særligt nyttig, når det kommer til besætte stillinger, hvor der ofte er udskiftning af medarbejdere.   Styrket af den nylige investeringsrunde med investorer fra Keystones netværket samt Vækstfonden, så planlægger Workee at udvide sit team.


Annonce Id: R1000382
Deadline: 31-05-2021
Fagområde: Kommunikation og salg
Område: Amagerbro


Din stilling:
 
Du vil være i frontlinjen af salgsprocessen ved at:
 
·        Kommunikere med potentielle kunder (som typisk er leverings-, rengørings-, HoReCa-, detail- og håndværkervirksomheder) gennem opkald, e-mails og face-to-face møder,
 
·        Opbygge pipelinen og konvertere leads til kunder,
 
·        Identificere de vigtigste beslutningstagere vi skal henvende os til,
 
·        Tage dig af nye indkommende leads,
 
·        Arbejde tæt sammen med medstifterne med at opbygge salgspipelinen,
 
·        Håndtere potentielle kunders data i Pipedrive og sikre at al kommunikation er logget og at informationen er fyldestgørende og korrekt.
 
 Hvem du er:
 
·        Dokumenteret salgsrepræsentant med 1-2 års erfaring, helst i et firma med vækst,
 
·        Ambitiøs, har et stort drive og er sulten efter succes og hurtig karriereudvikling,
 
·        Selvmotiveret og trives når du arbejder i et energisk, innovativt miljø,
 
·        Har dokumenterede stærke kommunikationsevner på dansk og engelsk, både i skrift og tale,
 
·        Har en passion for at arbejde for en hurtigt voksende tech virksomhed med masser af udviklingsmuligheder.
 
Betingelser:
 
·        Dette er et deltidsjob, som vil tage cirka 20 timer per uge.
 
·        Vi tilbyder en konkurrencedygtig løn med årlige lønforhandlinger.
 
·        Du kommer til at arbejde i et sjovt startupmiljø hos 24Labs på Strandlodsvej 44, 3, 2300 København.
 
·        Der er et stort potentiale for karriereudvikling i en hurtigt voksende startup.
 
Gør en forskel
 
Slut dig til vores team og deltag aktivt i vores meningsfulde mission: At finde den rette kandidat til ethvert firma på den hurtigste og nemmeste måde.
 
For more information or questions please contact us at vera@workee.co

Hvis du er interesseret i jobbet, skriv til smaajob@incita.dk eller tal med din kontaktperson hos Incita.

Deltid eller fuldtid - salgsbod
Sjovt Job i ZOO til den friske og imødekommende


Annonce Id: R1000381
Deadline: 31-05-2021
Fagområde: Restaurant, køkken og kantine
Område: Frederiksberg


Jeg har salgsboder i Zoologisk Have der sælger lækre snacks.
I denne anledning, søger jeg ekstra salgsmedarbejdere, i nogle af boderne.
 
Krav til ansøger: Du skal være:
 
- Udadvendt, åben, smilende og imødekommende
 
- Du er selvstændig og kan have mange bolde i luften.
 
- Serviceminded og kundeorienteret
 
Hvad får du så ud af dette job?
 
- Du lære at blive mere selvstændig inden for serviceerhvervet
 
- En løn, der modsvarer dine kompetencer.
 
- Arbejdstiden er fra kl. 10-20. Afhængig af dag på ugen.
 
- både fuldtids - og deltidsstillinger.
 
- Et sjovt job med en masse glade kunder
 
Hvis jobbet lyder som noget for dig, så tøv ikke. Send din ansøgning: mandelbod@gmail.com eller send en sms med lidt info om dig selv.
 
PS. For at komme i betragning til jobbet, skal du skrive hvornår du ville kunne starte fra i din ansøgning.
 
Der er 2 ledige stillinger

Hvis du er interesseret i jobbet, skriv til smaajob@incita.dk eller tal med din kontaktperson hos Incita.

Køkkenmedhjælper søges til Mangia - Italiensk restaurant på Vesterbro
Mangia laver mad fra det piemontesiske køkken på højt niveau


Annonce Id: R1000380
Deadline: 31-05-2021
Fagområde: Restaurant, køkken og kantine
Område: København V


Vi søger en lærenem og motiveret køkkenmedhjælper til at indgå i et lille team i vores storkøkken i Valby.

Der er fokus på gode råvarer og et godt arbejdsmiljø.

Arbejdsopgaverne afhænger af dine evner og ambitioner: primært ordne grøntsager, vaske op, modtage varer o.lign. men der er også mulighed for at suge til sig og blive oplært i alle køkkenets funktioner.

Vi ønsker en rar og god omgangstone, med humor og respekt.

Vi søger en til to personer og timetallet kan aftales individuelt.

Henvendelse til Lea Parkins på 3139 4500

 


Hvis du er interesseret i jobbet, skriv til smaajob@incita.dk eller tal med din kontaktperson hos Incita.

Produktionsmedarbejder
Vi har masser af lave i vores produktionsafdelinger og søger derfor personer, der har lyst til at blive en del af vores teams i Kbh. SV og Herlev


Annonce Id: R1000378
Deadline: 31-05-2021
Fagområde: Montage
Område: København SV


Du skal indgå i alle de opgaver, der er i vores afdelinger og det er derfor nødvendigt du er fleksibel og omstillingsparat

og godt kan lide at have travlt.

Vi vil sørge for oplæring i alle opgaverne, men en af dem kunne f.eks. være:

Foldning af små pakkasser, fylde dem med vareprøver og lukke dem. Samt efterfølgende pakke dem i større kasser

og sætte dem på paller, så de er klar til at blive transporteret til vores kunde.

Opgaverne i produktionen kan ofte løses både siddende og stående og det er vigtigt, du kan holde et godt arbejdstempo

når du løser opgaverne.

Du skal kunne tale og forstå dansk på et rimeligt niveau samt være mødestabil.

Jobbet er et småjob 4-6 timer om ugen og arbejdspladsen vil være  på Ellebjergvej 52, 2450 Kbh SV eller Ellekær 14,

2730 Herlev

Hvis du har fået lyst til at blive en del af mit produktionsteam, så send dit CV til områdechef Kenneth Hammerby

på soegjob@incita.dk Der vil blive indkaldt til samtale løbende.

Med venlig hilsen

Kenneth Skovhus Hammerby
Områdechef

Incita 
Mobil: +45 2597 2429
Hovednummer: 3524 8888
 


Hvis du er interesseret i jobbet, skriv til smaajob@incita.dk eller tal med din kontaktperson hos Incita.

Vinduespolerere søges
Lider du af højdeskræk, så kig væk.


Annonce Id: R1000374
Deadline: 31-05-2021
Fagområde: Rengøring
Område:


Du tilbydes oplæring og fastansættelse som vinduespudser.

5 til 10 personer der har INTERESSE for at blive vinduespudser og få fast job.
Virksomheden tilbyder ansættelse med egen oplæring. Det vil sige der ikke er den store udgift til kursus inden. 

Virksomheden ejer Jonas kan komme ud til os og holde et lille foredrag for interesserede hvor der kan pilles 5 til 10 medarbejdere ud eller de kan komme til jobsamtale i virksomheden snarest.

Krav er kørekort og vigtigst lysten.

Ligeledes søges der også vikarer v sygdom og pludselige ordrer på større opgaver.

Timeantal fra 15 til 37

Ring til Mette for yderligere informationer.

Mette Darling
Virksomhedskonsulent

Incita 
Mobil: +45 2634 0143
Hovednummer: 3524 8888
E-mail: mda@incita.dk


Hvis du er interesseret i jobbet, skriv til smaajob@incita.dk eller tal med din kontaktperson hos Incita.

Har du lyst til at komme i gang?
Incita søger assistenter til rengøring. Du får oplæring med løn, og efter oplæring kan du få selvstændige vagter hos Incita.


Annonce Id: R1000366
Deadline: 31-05-2021
Fagområde: Rengøring
Område: København SV


Har du lyst til at blive ansat i en seriøs virksomhed, som har fokus på at støtte mennesker i gang på arbejdsmarkedet? Jobbet er målrettet mennesker, som følger indsatser hos Incita for at komme væk fra offentlig forsørgelse. Vi håber derfor, at du ser jobbet som en chance for at komme i gang på arbejdsmarkedet. 
 
Incita tilbyder grundig og tålmodig oplæring til opgaverne. Du får løn under oplæringen.
 
Stillingen kan variere mellem 2 - 8 timer om ugen i tidsrummet 6.00 - 9.00. 
Oplæring finder kun sted i morgentimerne, men når du er udlært er der mulighed for at møde om aftenen, dvs efter klokken 17.00.
 
Dine opgaver:
- Rengøring af kontorer, undervisningslokaler, toiletter og gymnastiksal
 
Om dig:
- Du har erfaring med rengøring og er parat til at få instruktion i opgaverne hos os
- Du taler og forstår dansk
- Du kan arbejde selvstændigt og forstår, hvad der menes med "frihed under ansvar"
 
For spørgsmål om jobbet, kontakt rengøringsinspektør Nenad Nistor, telefon 2042 3404.
Søg jobbet ved at skrive et par ord om dig selv til soegjob@incita.dk mærket "rengøring", så inviterer vi dig til næste informationsmøde sammen med andre kandidater.
Vi ansætter løbende nye kandidater, og ansættelsen varer typisk 3 måneder. 

Hvis du er interesseret i jobbet, skriv til smaajob@incita.dk eller tal med din kontaktperson hos Incita.

Right Menu Icon