Småjobportal

Småjobportalen hos Incita viser småjobs til mennesker, som gerne vil arbejde, men som ikke kan arbejde fuld tid. Portalen drives af Incita, og det er gratis for virksomheder at annoncere.

Sådan gør du som virksomhed

Send din annoncetekst til smaajob@incita.dk, så publicerer vi annoncen. Vi matcher med kandidater, som gerne vil arbejde, men som ikke kan arbejde fuld tid. Når vi har fundet nogle kandidater, hører du fra os.


BørneBasketFonden arbejder for at flytte den organiserede idræt tættere på børnene og dermed give endnu flere børn i Danmark mulighed for at få sunde bevægelsesvaner og opleve glæden ved det fritidsfællesskab, der er i forbindelse med holdsport. Projektkoordinator-stillingen er en projektansættelse med 15-20 timer/uge fra august 2020 til 31. december 2022. Afhængigt af projektets udvikling og supplerende finansiering vil der være mulighed for udvidelse/forlængelse af projektansættelsen.


Annonce Id: 1000141
Fagområde: Projektledelse
Område: Sydhavn


 

BørneBasketFonden København

Indrykket 

BørneBasketFonden arbejder for at flytte den organiserede idræt tættere på børnene og dermed give endnu flere børn i Danmark mulighed for at få sunde bevægelsesvaner og opleve glæden ved det fritidsfællesskab, der er i forbindelse med holdsport.

Vi har med støtte fra TrygFonden startet et projekt, der skal sænke barren for (især udsatte) børns idrætsdeltagelse ved at starte små klubber op lokalt i samarbejde med skoler og eksisterende idrætsforeninger m.fl. Projektet vil samtidigt sænke barren for, hvad det kræver at starte en forening ved at lade BørneBasketFonden understøtte de nye foreninger i de funktioner og udfordringer, der under normale forhold slår nye foreninger ihjel (fx kasserer-arbejdet, medlemssystemer og trænerrekruttering).

Målet er, at vi over de kommende 2½ år skal starte mindst 20 nye, lokale BørneBasket-klubber i Danmark i sammenhæng med SkoleBasket-forløb på de lokale folkeskoler. Til dette arbejde har vi brug for en projektkoordinator.

Projektkoordinator-stillingen er en projektansættelse med 15-20 timer/uge fra august 2020 til 31. december 2022. Afhængigt af projektets udvikling og supplerende finansiering vil der være mulighed for udvidelse/forlængelse af projektansættelsen.

Dine arbejdsopgaver vil primært være:

  • Samarbejde med projektledelsen og øvrige projektdeltagere om mål og udvikling af projekterne
  • Varetagelse af projektets forskellige administrative og koordinerende opgaver
  • Møder med kommuner, idrætsforeninger og skoler om opstart og tilrettelæggelse af aktiviteter i nye geografiske områder
  • Administrativ støtte og rådgivning i forbindelse med stiftelse og opstart af nye basketballforeninger
  • Supplerende fondsansøgning til løbende udvidelse og videreudvikling af projektet
  • Løbende status og afrapportering til projektledelse, fonde m.fl.
  • Lokal og tværgående formidling af projektets aktiviteter og resultater

Hovedparten af arbejdsopgaverne vil kunne tilrettelægges frit og vil ligge inden for almindelig arbejdstid. Du skal dog i perioder være indstillet på aftenmøder med de frivillige i idrætsforeningerne, ligesom der vil forekomme løbende mødeaktiviteter over hele landet, som du selv kan tilrettelægge.

Om dig:

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke vigtig. Vi lægger derimod vægt på, at du:

  • Har erfaring fra tværfaglige samarbejdsprojekter, gerne med kommunal og/eller idrætsrelateret baggrund
  • Har erfaring med projektkoordinering, dokumentation og formidling, evt. fra fondsstøttede initiativer
  • Er serviceminded, udadvendt og god til at kommunikere med mennesker på alle organisatoriske niveauer
  • Kender til og interesserer dig for foreningsidræt. Måske er du endda selv aktiv idrætsudøver eller frivillig træner mv.
  • Kan arbejde selvstændigt og have flere bolde i luften uden at miste humøret.

Om BørneBasketFonden

BørneBasketFonden er en interesseorganisation organiseret som en almennyttig fond, der har til formål at bevæge børn igennem basketball og øge interessen og kendskabet til sporten. Vi fokuserer på at udvikle bevægelsestilbud til børn, der ikke tidligere har været aktive i den organiserede idræt i tæt samarbejde med kommuner, basketballklubber, skoler og SFO-er.

Initiativet har fra starten været en stor succes, både i forhold til at aktivere og bevæge de involverede børn samt skabe interesse for deltagelse i den organiserede idræt. BørneBasketFonden gennemfører årlige basketaktiviteter for over 15.000 børn i hele Danmark.

BørneBasketFonden er en mindre organisation med højt til loftet. Vores hovedkontor i København ligger i kontorfællesskabet DISIE (Danish Institute for Sustainable Innovation and Entrepreneurship) i København SV, hvor vi er en del af et inspirerende kontormiljø med andre sociale innovatører. Her vil du have din primære arbejdsplads.

Send din ansøgning til job@bornebasketfonden.dk, mærket ”Projektkoordinator”.

 

Ansøgningsfrist:

Mandag d 15. juni 2020. Vi forventer at holde samtaler i uge 26.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte BørneBasketFondens projektchef Cathrine Keinicke på cathrine@bornebasketfonden.dk eller tlf. 2684 0600.


Hvis du er interesseret i jobbet, skriv til smaajob@incita.dk eller tal med din kontaktperson hos Incita.

Du bliver en del af en butik med i alt 45 medarbejdere. Du bliver holdspiller i en super veldreven butik, hvor vi har travlt sammen. Vi har altid 100% fokus på kunderne, deres behov og ønsker. Du skal være forberedt på en hektisk hverdag, så det er vigtigt, at du trives i en travl hverdag med mange input. Derudover skal du være klar til, at give vores kunder gode oplevelser.  


Annonce Id: 1000140
Fagområde: Detail (Supermarked )
Område: Sydhavn


Vi tilbyder:

  • Et job med 5 - 10 timer om ugen.
  • Et job med udviklingsmuligheder
  • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
  • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
  • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

Opgaver:

I samarbejde med en fuldtids-lukkevagt, sikrer du at butikken er salgsklar og indbydende for kunden, samt at kunden bliver sat 100% i fokus.
De væsentligste opgaver er bl.a:

  • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
  • Vareopfyldning
  • Trimning af butikken

Vi forventer, at du:

  • er studerende og har tidligere erfaring fra butik
  • er synlig i butikken
  • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
  • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
  • går forrest og tager ansvar
  • arbejder rationelt og har ordenssans
  • kan arbejde selvstændigt

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

Souschef Line Lohse på tlf. 3614 8210.

Send din ansøgning via "Søg job" senest den 30/5-20.


Dette småjobs stammer fra andre kilder og vises her med link, fordi de kan være interessante. Klik på www.superbrugsen.dk, og se hvem du skal kontakte der.

Kære alle Incitas småjobportal holder midlertidigt pause pga. Corona situationen. Vi håber alle, jobansøgere som arbejdsgivere, er raske og ved godt mod. Incita Småjobportalen Geske Nyholm


Annonce Id: 1000139
Fagområde: Administration (Reception)
Område: Sydhavn



Dette småjobs stammer fra andre kilder og vises her med link, fordi de kan være interessante. Klik på www.incita.dk, og se hvem du skal kontakte der.

Left Menu Icon